Utrzymany w neonowych barwach motel Destino to miejsce, gdzie ujście znajdują pierwotne ludzkie instynkty i króluje pożądanie. Położony na północnym wybrzeżu Brazylii przydrożny hotel na godziny staje się, choć na chwilę, schronieniem dla par, które nie mają innej sposobności do tego, by okazywać sobie fizyczną bliskość.
Ten wyróżniający się z otoczenia przybytek rozkoszy prowadzony jest przez porywczego Eliasa oraz jego młodszą żonę Dayanę. Rutyna dnia codziennego zakłócona zostaje za sprawą niespodziewanego przybycia 21-letniego Heraldo. Młody mężczyzna desperacko szuka schronienia po nieudanym napadzie, przez co poszukuje go zarówno gang, który zawiódł, jak i policja. Dynamika relacji w motelu zmienia się z chwilą, gdy Dayana coraz bardziej zafascynowana jest nowym przybyszem.
O reżyserze
Karim Aïnouz to wielokrotnie nagradzany brazylijski reżyser, scenarzysta i artysta wizualny. Urodził się w 1953 roku w Fortalezie. Już jego fabularny debiut, nakręcona w 2002 roku „Madame Sata”, zaprezentowany został na festiwalu w Cannes. Kolejne filmy również miały światowe premiery na największych międzynarodowych festiwalach – w Wenecji czy Berlinie.
W 2017 roku nakręcił dokument „Central Airport THF”, który na festiwalu w Berlinie uhonorowany został nagrodą Amnesty International. Wraz z Sergio Machado zrealizował dla południowoamerykańskiego oddziału HBO serial „Alice”. Dużym sukcesem okazał się film z 2019 roku „Niewidoczne życie sióstr Gusmao”, który zaowocował propozycją zrealizowania kostiumowej opowieści z Alicją Vikander i Jude’em Law w rolach głównych („Firebrand”). Jego instalacje wystawiane są w prestiżowych muzeach na całym świecie. Aïnouz realizuje się także jako pedagog.